Monday, March 9, 2009

bukan musim

Posted by strawberry at 6:34 PM
skrg ni bukan musim utk aku wat tag.
sory pade yg da tag aku 2.
xde mood nk wat lagi cz bnyk bende yg bertimbun nk d wat skrg.
tmbh lagi nk final, makin la aku kelam kabut.

hurm...
pade sesape yg penah aku sakitkan ati or de yg terase ngn aku, aku mntk maaf.
myb aku xsdr pe yg aku wat.
xkire la sesape pon, aku menyusun 10 jari meminta ampun dan maaf.

kdg2 aku terpikir...
aku perlu berubah.
kurangkan bnyk ckp aku ni.
myb mst de yg xkan menyampah ngn aku.
kadang2 terlampau eppy go lucky ni, mgkn akan wat org marah.
btol x?
so, belajar utk mengurangkan bercakap ye ain.

0 comments on "bukan musim"

Post a Comment

 

what happen to this girl? Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal