Friday, June 5, 2009

mari memasak!

Posted by strawberry at 11:33 PM
arini 4 dinner aku masak pe ek?haha.aku try wat butter prawn wat 1st timenye dlm idop aku.haha.tp ble tahan rasenye cume masin skit.haha.mak aku sah2 la bagi sedikit komen bernas utk aku meningkatkan daya kretiviti dlm hal ehwal memasak ni.actually fmly aku kan jenis yg mementingkan diet seimbang, so bnde ni xble d amalkan slalu.sia2 la usaha aku utk mengSLIMkan bdn dlm beberape bln ni.huhu.pas2 aku masak kangkung goreng campur ngn sotong.not bad la..haha.

ow ye xye.jeans aku sumenye da longgar.aku plak xreti nk pakai belt.xbese!so,aku kene beli jeans baru.wakakaka.

smlm tgk cite terminator.mule2 xpaham tapi bile da tgh2 baru la aku phm skit2.xke bongok namenye 2.hehe.pape pon cite yg ku tgk,aku xkisah.yg penting ade tersayang bersame2 adik2ku di sisi.haha.

0 comments on "mari memasak!"

Post a Comment

 

what happen to this girl? Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal