Saturday, February 14, 2009

cinta..

Posted by strawberry at 11:51 AM

cinta layaknya seperti seekor rama-rama..

semakin aku mengejarnya, semakin jauh ia terbang meninggalkanku..

biarkan rama-ramaku terbang ke mana saja ia suka..

siapa tahu bila ia lelah dan tidak sedar akan kewujudanku,

ia bakal mengibaskan sayapnya kearah aku..

menumpang teduh dari panas,hujan, badai duniawi..

dalam keadaan yang aku tidak sangka,

mungkin rama-rama yang aku kejar itu,

rama-rama yang Allah S.W.T peruntukkan buatku.



bnde ni aku dapat time g dgr forum kat masjid mlm jumaat ari2.

aku bace n berfikir..

mendalam btol maksud ayat2nye.

so, aku pk skrg mase utk aku berubah.

bercinte 2 boleh tp jgn terlampau mengejarnye.

aku takot cinte aku terlepas dari tgn aku.

so, better aku biarkan die bebas terbang n kembali kepada aku dgn sendirinye.

xyah aku dok sibuk menjage.

smoge hubungan aku ngn die dredhai Allah S.W.T...










0 comments on "cinta.."

Post a Comment

 

what happen to this girl? Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal