Wednesday, February 18, 2009

utk menunaikan permintaan

Posted by strawberry at 2:04 AM
utk menunaikan hajat maksu aku, so aku tayang skit gmbr maksu tesayang ngn nenek tecinte aku ni. sesambil 2 kite berkenalan la ngn mereka yek?




nenek aku ni bulat skit. comel gle! so disebabkan die telampau comel, aku mengambil inisiatif utk memanggil die doraemon. haha. jht kan? tp nenek aku mmg serius comel cm doraemon. baru2 ni nenek aku hampir pgsn cz darah tggi. aku d bgtau lmbt plak 2. sedih la semstinye. aku syg gle kat nenek aku yg sorg ni. die mmg thp manjekan aku lebih la drpd org len. myb die rase aku comel cm die kot. haha. smoge nenek d panjangkan umor n di beri kesihatan yg baik. syg nenek!




maksu pula seorg auntie yg baik n sgt2 memahami aku. mmg dari kecik aku rapat ngn die. kirenye majoriti cite pasal aku die tau. kire cm bank simpanan rahsie aku gak la ni. die ni mmg ske sgt cium n peluk aku. maklum la bdn aku ni da semcm bantal peluk. haha. betuah hariz kan su? semoge maksu sentiase di murahkan rezeki n d panjangkan umor. mmuah2!
p/s : yg tepi skali belah kiri 2 maksu aku ye. tahi lalat pemanis lagi 2. aww! hehe.
yg 2 org g 2 sah2 la si twins aku!

0 comments on "utk menunaikan permintaan"

Post a Comment

 

what happen to this girl? Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal